Mrozu wyrusza w jesienno-zimową trasę koncertową promującą wydany w kwietniu tego roku album „Złote bloki”. Artysta wystąpi w Poznaniu, Gdańsku, Bydgoszczy, Katowicach, Toruniu, Warszawie, Wrocławiu, Częstochowie i Łodzi. Bilety na koncerty „Lecimy za daleko” trafią do sprzedaży 9 września o godz. 14:00 na www.eventim.pl.
„Lecimy za wysoko, ciągle za daleko” to słowa ostatniego przeboju Mroza, które w te wakacje rozbrzmiewały w każdym radiu i na wielu, wielu imprezach. To również zaproszenie na zimową trasę klubową Mroza. Kto, jak nie on, może wnieść sporo słońca i letniego klimatu w listopadowo-grudniową aurę? Na klubowej trasie będzie można usłyszeć wszystkie utwory z albumu „Złote bloki”, który 3 miesiące po premierze uzyskała status złotej płyty.
Po wyprzedanej wiosennej trasie i bardzo intensywnym lecie wypełnionym festiwalami, Mrozu powraca do klubów. Kto raz był na jego koncercie, wie już czego może się spodziewać – niesamowitej energii, tanecznego grania i dobrych emocji ze sceny. „Energia, którą obdarzyła nas publiczność na letniej trasie była totalnie uskrzydlająca, więc dalej chcemy z nią lecieć! A jak lecieć, to za wysoko i za daleko!”, mówi Mrozu.
„Lecimy za daleko” to trasa, która w listopadzie i grudniu 2022 roku zawita do polskich miast. Oprócz przebojów ze „Złotych bloków” będzie można usłyszeć inne największe przeboje Mroza jak „Nic do stracenia”, „Aura”, czy „Bo jak nie my to kto”, w nowych, energetycznych aranżacjach. Bilety trafią do sprzedaży 9 września o godz. 14:00 na www.eventim.pl/goodtaste.pl.
Harmonogram trasy:
04.11 – Poznań / B17
06.11 – Gdańsk / Stary Maneż
10.11 – Bydgoszcz / Fabryka Lloyda
13.11 – Katowice / P23
02.12 – Toruń / CKK Jordanki
03.12 – Warszawa / Progresja
04.12 – Wrocław / Centrum Koncertowe A2
08.12 – Częstochowa / Filharmonia Częstochowska
14.12 – Łódź / Wytwórnia
Organizatorem trasy jest Good Taste Production, a patronami medialnymi są Onet oraz Radio ZET.
Regulamin wydarzenia dostępny tutaj.
Bilety
Dostępne online na:
Uwaga! Zakup biletów poza autoryzowanymi punktami sprzedaży (Facebook, aukcje internetowe itp.) stwarza ryzyko zakupu biletów nieoryginalnych lub nieważnych, które nie umożliwią wejścia na koncert.
Good Taste Production