Ucz się, inspiruj i rozwijaj podczas konferencji branży kreatywnej.GrafConf 2025 już 6 września w Toruniu
GrafConf, jedna z najważniejszych konferencji dla projektantów graficznych i twórców wizualnych, powraca z szóstą edycją. Tegoroczne wydarzenie odbędzie się 6 września w Centrum Kulturalno-Kongresowym Jordanki w Toruniu, a jego program ponownie łączy konkret, praktykę z całą masą inspiracji.
Wśród prelegentów znajdą siętwórczynie itwórcy, którzy nie tylko opowiadają o projektowaniu, aleprzede wszystkimrealnie zajmują się nimw codziennej pracy–dla globalnych korporacji, małych marek, instytucji kultury.
Weronika Rafa – projektantka graficzna pracująca z globalnymi markami, m.in. Google i Adobe. Opowie o projektowaniu dużych systemów wizualnych i tym, jak te doświadczenia można przełożyć na pracę z mniejszymi klientami.
Renata Krawczyk (Rena) – ilustratorka i graficzka tworząca baśniowe światy inspirowane naturą. Pokaże, jak skutecznie promować swoją twórczość w social mediach i budować rozpoznawalność.
Mirek Kilś – współtwórca Studio Otwarte, odpowiadający za prowadzenie projektów i kontakt z klientami. Opowie o organizacji pracy w studiu, wycenie i zarządzaniu codziennością projektantów.
Maciej Mach – dyrektor kreatywny w Uniforma Studio, specjalizujący się w projektowaniu stron. Opowie, ja rozmawiać z klientami i przekonać ich do korzystania z rozwiązań no-code.
Bartosz Włodarczyk – art director i projektant, związany z Flying Bisons. Podczas swojej prelekcji postara się odpowiedzieć na pytanie jak AI zmienia projektowanie i jak znaleźć w tym wszystkim miejsce dla własnej kreatywności.
Michał Büthner-Zawadzki – ekspert Arctic Paper, prowadzący szkolenia o papierze i druku. Rozwieje wątpliwości dotyczące doboru papieru i przygotowania plików do druku.
Maciek Sznitowski – strateg marki i twórca bloga Brandoholik. Opowie o tym, jak używać frameworków brandingowych w praktyce i jak nie utknąć w ich schematach.
Adam Lapko – art director i twórca autorskich projektów łączących reklamę i sztukę. Podzieli się doświadczeniem z łączenia pracy etatowej i freelance’u – i tym, co jak elastycznie podchodzić do pracy w dzisiejszych czasach.
Joanna Brzezińska – psycholożka z 13-letnim doświadczeniem we wspieraniu twórców. Opowie, jak dbać o dobrostan psychiczny w pracy kreatywnej i jak radzić sobie z presją i oceną.
Julia Konopka i Bartłomiej Walczuk – czyli Osom Studio. Bartek z Julią opowiedzą o tym, jak pracować w zespołach, w których kluczowe jest dobro projektu, a nie ego headlinerów.
Oprócz prelekcji uczestnicy będą mieć okazję do udziału w praktycznych warsztatach, skorzystać z indywidualnych konsultacji, odwiedzić wystawę oraz stoiska partnerów i wystawców.
Autorką tegorocznej ilustracji będącej key visualem konferencji jest Renata Krawczyk.
Bilety znajdziecie na stronie grafconf.pl, warto dołączyć też do grona uczestników GrafConf 2025 w ramach wydarzenia na Facebooku.
Uprzejmie informujemy, że na terenie CKK Jordanki znajduje się całodobowy, płatny, niestrzeżony parking na 185 miejsc. Zapraszamy do korzystania z parkingu podczas spektakli, a także w czasie wyjazdów do centrum miasta.
Ta strona używa ciasteczek w celach statystycznych, oraz w celu poprawy wrażeń użytkowników. Rozumiem
Privacy & Cookies Policy
Privacy Overview
This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.